Marjo Kanniainen näkee uudet verkkosivut tärkeänä yritykselleen


Marjo Kanniainen avasi Kauneushoitola Edithille verkkosivut vuodenvaihteen jälkeen. Verkkosivuilta löytyy tietoa palveluista ja hinnastosta sekä myös tarvittaessa ajankohtaista tietoa. Samalla yrityksen logo koki uudistuksen. 

Kanniainen kertoi, että verkkosivujen tekeminen on ollut hänen mielessään pidemmän aikaa monestakin syystä.  Esimerkiksi monet Puolangan ulkopuolelta tulevat asiakkaat ovat niitä toivoneet.

Verkkosivut ovat Kanniaisen mukaan sellainen projekti, jota yrittäjät lykkäävät ja lykkäävät. Syynä voi olla sopivan verkkosivujen tekijän löytämisen vaikeus tai ihan vaikkapa taloudellinen tilanne. Kanniaisesta myös kainuulainen vaatimattomuus tekee itsensä esille nostamisesta vaikeaa.

- Yleensä täällä ajatellaan puolankalaisen tyyliin, että mitäpä se hyvejää täällä mitään nettisivuja pitää. Löytäähän ne asiakkaat tänne, Kanniainen kertoi.

- Myyntiin ja markkinointiin pitää jokaisella firmalla panostaa, vaikka kuinka pieni olisikin ja se vähän kirpaisee kertamaksuna. Raaka tosiasiahan se kuitenkin on, että siihen pitää panostaa, Kanniainen kertoi.

Lue enemmän 3. helmikuuta ilmestyneestä Puolanka-lehdestä.


Laura Tolonen

89 katselukertaa